Hasło:
marketing
Źródła
-
Miodek 2002
-
Miodek J., Słownik OJCZYZNY POLSZCZYZNY 398
-
Bralczyk 2001
-
Bralczyk J., Mówi się. Porady językowe profesora Bralczyka 134
-
WSPP
-
Markowski A. (red.), Wielki słownik poprawnej polszczyzny
-
Kołodziejek 1995
-
Kołodziejek E., Językowa corrida. Jak mówić i pisać poprawnie. Poradnik dla całej rodziny 46-47
-
Bralczyk 2007
-
Bralczyk J., Nowe słowa 93-94
-
Por. Jęz. 1990-2016
-
Poradnik Językowy. Organ Towarzystwa Kultury Języka 1995/1, s. 75-81
-
Markowski 2005
-
Markowski A., Kultura języka polskiego, t. 1.: Teoria. Zagadnienia leksykalne , 144
-
Poradnia UW
-
Archiwum Telefonicznej i Internetowej Poradni Językowej Uniwerstetu Warszawskiego 2004
-
Mitrewa, Dubisz 2004
-
Mitrewa M., Dubisz S., Mówta, co chceta, czyli ściągawki z wiedzy o polszczyźnie i kulturze słowa 66
-
Poradnia PWN
-
Archiwum Poradni Językowej Wydawnictwa Naukowego PWN