Hasło: marketing

Źródła

Miodek 2002
Miodek J., Słownik OJCZYZNY POLSZCZYZNY 398
Bralczyk 2001
Bralczyk J., Mówi się. Porady językowe profesora Bralczyka 134
WSPP
Markowski A. (red.), Wielki słownik poprawnej polszczyzny
Kołodziejek 1995
Kołodziejek E., Językowa corrida. Jak mówić i pisać poprawnie. Poradnik dla całej rodziny 46-47
Bralczyk 2007
Bralczyk J., Nowe słowa 93-94
Por. Jęz. 1990-2016
Poradnik Językowy. Organ Towarzystwa Kultury Języka 1995/1, s. 75-81
Markowski 2005
Markowski A., Kultura języka polskiego, t. 1.: Teoria. Zagadnienia leksykalne , 144
Poradnia UW
Archiwum Telefonicznej i Internetowej Poradni Językowej Uniwerstetu Warszawskiego 2004
Mitrewa, Dubisz 2004
Mitrewa M., Dubisz S., Mówta, co chceta, czyli ściągawki z wiedzy o polszczyźnie i kulturze słowa 66
Poradnia PWN
Archiwum Poradni Językowej Wydawnictwa Naukowego PWN